Menu
No products in the cart.
No products in the cart.
Menu

Konwersacje – do kogo należała ta moneta

Dzisiaj mamy aktywność przeznaczoną dla anglistów, których uczniowie potrzebują poćwiczyć spekulowanie na temat teraźniejszości, przyszłości i przeszłości z wykorzystaniem czasowników modalnych.

Czas potrzebny na przygotowanie: 5 minut

Czas potrzebny na przeprowadzenie ćwiczenia: około 15 minut

Potrzebne materiały: 

  • monety zagranicznych walut

Odpowiednie przygotowanie

Zgromadź jak największą liczbę monet zagranicznych walut. Im większa ich różnorodność, tym lepiej. Boisz się, że posiadane przez ciebie monety są zbyt zniszczone? Spokojnie! W przypadku tej zabawy im więcej śladów użytkowania na przedmiocie, tym lepiej.

Do dzieła!

Każdemu ze swoich uczniów rozdaj monety. Daj swoim uczniom czas na dokładne obejrzenie przedmiotów. Przed przejściem do właściwego ćwiczenia możecie wspólnie omówić, z jakiego kraju pochodzą dane monety. 

Głównym zadaniem uczniów jest przedstawienie historii o tym, do kogo należała dana moneta. Uczniowie muszą opisać wygląd byłego właściciela, powiedzieć czym się zajmował i jak stracił daną monetę. Najważniejsze, żeby odpowiedzi się nie powtarzały i żeby uczniowie wykorzystali jak najszersze spektrum czasowników modalnych! W drugiej części uczniowie mogą opowiedzieć o tym, kto będzie następnym właścicielem przedmiotu. 

Twoi uczniowie przećwiczą:

  • czasowniki modalne (might, may, must, can’t, must have, can’t have, might have…)
  • opisywanie osób.

Najnowsze inspiracje

ćwiczenie na czas przyszły
gramatyka
Teacher's Corner

Gramatyka – przepowiadanie przyszłości

Większość z nas chciałaby zapewne wiedzieć, co spotka nas w przyszłości. Nowe zawodowe wyzwania? Wielka miłość? Zwycięski los na loterii, zapewniający ogromną wygraną? Wróżby, dające

Czytaj »
Inspiracje
Teacher's Corner

Konwersacje – do kogo należała ta moneta

Dzisiaj mamy aktywność przeznaczoną dla anglistów, których uczniowie potrzebują poćwiczyć spekulowanie na temat teraźniejszości, przyszłości i przeszłości z wykorzystaniem czasowników modalnych. Czas potrzebny na przygotowanie:

Czytaj »
Inspiracje
Teacher's Corner

Powtórka słownictwa – przyklej to!

O tym, że powtarzanie materiału jest bardzo ważne wie każdy nauczyciel. Uczniowie miewają jednak inne zdanie – dlatego dzisiaj podpowiadamy, jak przeprowadzić powtórkę słownictwa w

Czytaj »
  • 22 400-13-50
  • sklep@teacherscorner.pl
  • Branickiego 11/10
    02-972 Warszawa

Zapisz się do newsletter'a

Please wait...

Dziękujemy!

  • 22 400-13-50
  • sklep@teacherscorner.pl
  • Branickiego 11/10
    02-972 Warszawa

Zapisz się do newsletter'a

Please wait...

Dziękujemy!